A Superbrands egy 1995-ben Nagy-Britanniában, a márkaépítés díjazására létrehozott független szervezet. Mára a világ 82 országában működik.
A Superbrands-státuszt független szakértői bizottság adományozza az általa a cím viselésére méltónak ítélt márkáknak, amelyek ezzel elnyerik a jogot, hogy részt vegyenek a Superbrands Programban.
A magyarországi szupermárkák kiválasztásának alapja a magyar Szabadalmi Hivatal PIPACS adatbázisa, amelyben csaknem 95 000 nemzeti védbejegyzés található. A marketing szakma, a média és a tudományos élet vezető képviselőiből álló szakértői bizottság ennek az adatbázisnak a szűkített és frissített változatából választotta ki a 2008-as év magyar Superbrandjeit.
Büszkén tájékoztatunk minden kedves Érdeklődőt és Vásárlónkat, hogy a Roland elsőként Magyarországon kapta meg a Superbrands kitüntetést! Köszönjük Önöknek, köszönjük Nektek!