Roland fórum
Nem vagy belépve.
Klassznak tűnik egy a SH-201, régi és új dolgok egyaránt vannak benne. Ráadásul én még kezdő vagyok a szintetizátor tekergetések terén, ez meg ugye pont ilyen esetekre készült. Már rég vettem volna egyet, ha lenne 5 oktávos változatban is. Ki fog jönni abban? Kár lenne, ha nem.
Kilépett
Sasold meg a Roland TV-t, hátha találsz valamit
Itt a link: http://multimedia.roland.be/TV.html
Kilépett
Van ezekről a Rudess-bemutatókról videó?
Kilépett
Sziasztok!
A Rudess patch-ek azok, amiket a Roland hangszerbemutatón használt Jordan Rudess japánban illetve Namm show-n meg a Musik messe-n
Kilépett
Huh. Én csak Jarre-ról tudok nyilatkozni...az olyasmi. Főleg, ha ismered a munkásságát találsz ismerős témát. Jordant nem vágom Majd valaki besegít.
Kilépett
Milyenek a kibocsájtott plusz patchek? Egész pontosan: a Rudess- és Jarre-patchek olyan hangszínek-e, mint amiket hallunk a lemezeiken?
Kilépett
A "teszt" az túlzás, de volt szerencsém még frankfurtban próbálgatni. Tök egyszerű használni, és nem rosszak a szűrők, ahhoz képest----(ára)
Jó preset hangszínek vannak, a V-synth féle SUPERSAW hullám tényleg dinamikus, szerintem kispénzű analógimádók közkedvelt mókája lesz.
volt valakinek alkalma tesztelni az sh-201-est?
Kilépett
Kilépett
Kilépett
Nos. Megkaptuk a választ:
Az USB audio, mint kiderült egész pontosan 44.1 kHz, 24 bit fix.
A DSP processzor egy Roland fejlesztésű saját custom chip.
A belső jelfeldolgozásra vonatkozó adatokat nem hozzák nyilvánosságra.
A hangszer egyébként júniustól kipróbálható a Zenegalériában.
koszonom a valaszt es az informaciokat!
en nagyon orulok hogy a roland hosszu ido ota (jp8000) ismet virtual analog gepet
mutat be, tovabba kifejezetten szimpatikus hogy ilyen "minimal" modon talalja azt
(anno az sh-101-est is ugyanilyen szempontok szerint terveztek es a szegeny emberek
szintetizatoranak szantak). bizom benne hogy az "egyszeru" felulet egy komoly 2006-os